طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

مهمان های عزیز

1393/7/27 19:43
نویسنده : marzieh
413 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان و بابای عزیزم اومدن پیشمون.خیلی خوشحالم و طاها جونمم حسابی میخنده.چند روزه هوا خیلی سرد شده و بارون شدیدی میاد

.این قشنگترین پاییز عمرمه چون توام همراه من و بابامحمدی دلبندم.

این عکس روز واکسنته که تب کرده بودی اما میخندیدی که نگران نباشم.الهی من بمیرمsad crying smiley emoticon

طاها

 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها                                        ​

بغل باباجوون نشستی الهی فدات بشم من  با این دلبریات عشقم

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

تازگیا پاهاتو میذاری زمین و باسن و کمرتو میدی بالا.آفرین پسر گلم

 

فدای بغضت فدای لبهات طاهای من عمرمی.پسرم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

مامانی پشتمو میکنم نتونی عکسمو بگیریniniweblog.com

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آرمان
30 مهر 93 9:30
سلام.ممنون از حضور گرمت در وبلاگ عزیزانم. خدا حافظ فرزند عزیزتان باشد
marzieh
پاسخ
ممنون عزیزم
رها
8 آبان 93 15:35
ای جونم چه نانازه
marzieh
پاسخ
سلام ممنون عزززیزم