طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

17 ماهگی دلبندم

1394/8/17 6:57
نویسنده : marzieh
536 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکس متحرک پاییز Autumnعکس متحرک پاییز Autumnعکس متحرک پاییز Autumnعکس متحرک پاییز Autumnعکس متحرک پاییز Autumn

http://zibasaz.niniweblog.com/

 

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری
دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را احساس میکنی که آنقدر بی پناه است که آغوش تو آرامش میکندniniweblog.com
آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکندniniweblog.com
آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورشش میدهدniniweblog.com
مادری را دوست دارم …………. چون به بودنم معنا میدهد
چون ارزشم را به رخم میکشد
و یادم میدهد هزار بار بگویم ((جانم ))کم است برای شنیدن ((مادر ))از امانت خدایم

مادری را دوست دارم ………
هرچند در آیینه خودم را نمیبینم
niniweblog.com
آن زن خسته …. ژولیده و کم خواب در قاب آیینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخورد
و باخنده از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم
و آنوقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دونفره را در قاب آیینه حک میکنم

مادریم را خیلی دوست دارم.

طاهای عزیزم...کوچولوی خونه ی ما 

تا الان اکثر حیوانات و صداهاشونو یاد گرفتی.سلام و خداحافظی کردنم با دست انجام میدی.هنوزم عاشق دالی بازی کردنی الهی فدات.توی پارکم بیشتر از بازی کردن دوست داری بری برگ درختهارو بکنی و روی چمن بدویی یا با وسیله ورزشیا بازی کنی.خوش بحالت چه دنیای شادی داری عزیزم.تا میتونی ازش لذت ببر

 

پسندها (1)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان علی و ضحا ♥●•٠·˙
18 آبان 94 10:35
کامنت قبلی نوشتم13 ماهگی؟؟؟ حواسم نبود 17 ماهگیت مبارک
marzieh
پاسخ
ممنوووووووووووووون عزیزم