طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

4ماهگی طاها جان

1393/7/20 16:05
نویسنده : marzieh
209 بازدید
اشتراک گذاری

 17 مهر 4 ماهه شد گل مامان و بابا  ماهگیت مبارکبوسبوس

اما اصلا روز خوبی نبود.رفتیم واکسنتو زدیم چقدر گریه کردی الهی بمیرمگریه.دو روز تب کردی و توی خواب ناله میکردی و قلبم آتیش میگرفت.تاصبح دستمال خنک میذاشتم روی پیشونی ماهت تا خدا رو شکر تبت پایین اومد.اما شب توی بغلم بودی و آروم میچرخوندمت اما یهو شروع کردی جیغ زدن و انقدر گریه کردی که منو بابا نگران شدیم با لباس توخونه رفتیم توی کوچه ماشینو روشن کنیم بریم دکتر.باچه وضعی رفتیم دکتر همه جاتو معاینه کرد و گفت خدارو شکر چیزی نیست احتمالا شکمش درد میکنه.شربت بهت داد و برگشتیم خونه و تو تمام یک ساعت رفت و برگشت گریه کردی و تو بغلم بیحال بودی.چقدر گریه کردم.بالاخره توی بغلم خوابیدی و من و بابا از نگرانی کنارت نشستیم حتی شام نخوردیم.آخر شب بارون زیادی اومد و منم پا به باش گریه کردم چون طاقت اشکهاتو جیغهاتو ندارم دیگه هیچوقت اشک نریز که میمیرم.عزیزم دوست داریم

کارهای جدیدت:

آب دهنتو نگه میداری تو گلوت و صدای ق و ک میگی.غلت میخوری.باکمک من و بابا روی پاهات می ایستی.موهامو میکشی.باباجونو چنگ میزنی.موقع قلقلکتم حسابی میخندی فرشته ی من.

پاهاتو میزنی به مبل و قلقلکت میاد.وقتی که شیر میخوای جیغ میکشی و تا میخوام شیرت بدم ذوق میکنی و دستاتو بالا میاری.گردنو سر کوچولوتو به زور بلند میکنی

پسندها (1)

نظرات (3)

مادر
20 مهر 93 16:44
سلام مبارک ! به ما هم سربزن خوشحال میشیم! موس رو چطوری این مدلی کردی به من هم یاد بده عزیزم
marzieh
پاسخ
سلام عزیزم.حتما.داخل وبلاگت میام توضیح میدم
مامی فاطمه
22 مهر 93 15:28
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
marzieh
پاسخ
ممنوون عزیزم حتما
آروم..
5 آذر 93 16:04
سلام عزیزم...خوشحــــــــــــــــــــال میشم اگه بخوای تبادل لینک کنیم...مطالبت جالبن خوشم اومد...
marzieh
پاسخ
سلام عزیزم.حتما خوشحال میشم