طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

16 ماهگیت مبارک پسرم

1394/7/18 14:14
نویسنده : marzieh
841 بازدید
اشتراک گذاری

 

37.gif32.gif

 

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

گل من 16 ماهه شد الهی مامان دورت بگرده عزیزم.خیلی ناراحتم چون بدجور سرماخوردم حتی نمیتونم بغلت کنم یا ببوسمت و باهات بازی کنم.توام ناراحتی مدام میای خودتو میچسبونی بغلم و برام بوسمیفرستی اما بازم بغلت نمیکنم پیش خودت حتما میگی چی شدهسوال 

اما بهت قول میدم وقتی کاملا خوب شدم حسابی جبران کنم برات عزیزمبغلبوس

کارهای جدید گل پسر:

وقتی رامبد میگه نفس بگیرید دستاتو بالا میبری و فوت میکنی بعد میخندیخنده

میگه به به توام تکرار میکنی

شروع کردی به لالا گفتن

صدای کلاغ و گربه و گاو وقورباغه و اردک رو کامل همراه با عروسکاشون میگی و دل مامان و بابا رو میبری.

مشغول تماشای خندوانه

 شکلکهای جالب آروین

وووووووووای از این جیغاتهیپنوتیزم

 شکلکهای جالب آروین

فدای نمازخوندنت بشم با اون قد و بالات

 شکلکهای جالب آروین

اینم آقا ماهان عزیز دل زندایی که 22 شهریور بدنیا اومد قربونش برم.

اینحام رفته بودیم دیدن ماهان حونم که آقا طاهای شیطون بلا همون روز اول دلمو کباب کرد درو کشیدی روی پای کوچولوت و ناخنت شکست.الانم کامل ناخنت افتادهغمگین

 

 شکلکهای جالب آروین

اینجا هم رفتیم عقد دایی شهاب خیلی خوش گذشت.وای به به چقدر خوشمزه بود من سهم توروهم خولدممممخوشمزهخوشمزه

 

 شکلکهای جالب آروین

ان شا الله که همه ی مریضها حالشون خوب بشه آمین

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان ضحا♥●•٠·˙
19 مهر 94 7:29
سلام دوست عزیزم 16 ماهگیت مبارک باشه گل پسر دیگه داری مرد میشی ماشاا... قدم نورسیده هم مبارکه عقد دایی جونت هم مبارکه انشاا...همیشه به خوشی و شادی
marzieh
پاسخ
ممنون عزیزم