طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

بدون عنوان

1393/8/13 0:02
نویسنده : marzieh
219 بازدید
اشتراک گذاری

حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟"
و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:
لبیک یاحسین! لبیک...
حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...
و من باز می گویم:
لبیک یاحسین!لبیک...
حسین شمشیر می خورد من سر مادرم داد می زنم و می گویم:
لبیک یا حسین!لبیک...
حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:
لبیک یا حسین! لبیک...
حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس نگاه های حرامم فریاد میزنم
لبیک یا حسین ! لبیک...

حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟
من محتاطانه دروغ میگویم و باز فریاد می زنم:
لبیک یا حسین لبیک...
حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است،

حسین به من نگاه می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...
من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...
خورشید غروب کرده است...
من لبخندی می زنم و می گویم:
اللهم عجل لولیک الفرج...
به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:
"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."
مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند.
مهدی تنهاست...حسین تنهاست..
من این را میدانم اما......

پسندها (2)

نظرات (4)

ReZa
16 آبان 93 12:03
به يه جايي از زندگي برسي كه بفهمي: هميشه يه ذره حقيقت پشت " فقط يه شوخي بود " هست...! يكم كنجكاوي پشت " همينطوري پرسيدم " هست...! قدري احساس پشت " اصلا به من چه " هست...! مقداري خرد پشت " چه ميدونم " هست...! و در‌آخر ميفهمي: كلي درد پشت " اشكالي نداره " هست...! ********************* فردا یک راز است نگـــــــرانش نباش دیروز یک خاطره بود ، حســــرتش را نخور و اما امروز یک هدیه است قـــــدرش را بدان نمیتوان برگشت و آغاز خوبی داشتـــــ . . . میتوان آغاز کرد و پایان خوبی داشتــــــــــــــــــ... ******************* سلام عزادارياتون قبول ببخشيد دير سر زدم www.hamboghzmusic.blogfa.com هواي حوصله ام ابريست...
marzieh
پاسخ
سلام گلم.خواهش میکنم
ReZa
16 آبان 93 12:04
به به چقدر قشنگ بود لبيك يا حسين...
مامان جون
17 آبان 93 17:11
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم / بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست / دامان حسین اگر نگیرم چه کنم عزاداریهاتون قبول التماس دعا
marzieh
پاسخ
عزاداری شما هم قبول باشه
سحر
5 آذر 93 10:39
چقدر قشنگ و تاثیر گذار بود. راستی لینک شدی گلم، ببخشید دیر شد.
marzieh
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.ممنوووون