طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

14 ماهگی طاها جان

1394/5/17 15:43
نویسنده : marzieh
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان.عمر شیرینم195.gif.192.gifماهگیت مبارک عزیزمشکلک زیباساز-varoone.irشکلک زیباساز-varoone.irhappy-birthday(shabhayetanhayi.ir (2)

عکسهای طاها جون

 

http://zibasaz.niniweblog.com/

اینجا عاشق این بودی خودتو قایم کنی بگم طاها کووووو تا بیای بیرون عمر من

قربون حمام رفتنت عشق مامان

تلاش طاها جونم برای اینکه سیمو به پریز بزنهبوسقه قهه

آخ آخ از دست این وروجک هرچی گم بشه باید بریم از زیر مبل پیداش کنیم.همه وسایلارو میبری میندازی زیر مبل بعد جیغ میزنی که درش بیارم

نشانه های استقلال طاها زندگیم دیگه خودت میخوای روی پاهای کوچولوت بایستی.راه افتادنت مبارکجشن

پسندها (2)

نظرات (1)

˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
18 مرداد 94 17:56
سلام عزیزم من تو غذا دادن به ضحا زیاد سخت نمیگیرم و برنامه ی غذایی خاصی نداره بیشتر سعی میکنم از همه ی گروههای غذایی که تو کارت رشد براش مجاز هست براش بدم صبحها معمولا شیر خشک میخوره و میان وعده میوه میدم بهش غذای ظهرش هم برنج کته با کره و سیب زمینی،یا آب خورش (نهار خودمون) با کته ی نرم ،یا آب آبگوشت با نون و سیب زمینی برای شامش هم از حبوبات و گوشت و سبزی و کره و بلغور و برنج و سیب زمینی و جو و رشته انواع سوپ درست میکنم براش (هر دفعه از یه سری مواد غذایی استفاده میکنم)دو باره بعدشم میوه میدم بهش و شیر خشک هم که مدام میخوره بازم اگه چیز خاصی یادم اومد مینویسم براتون گلم
marzieh
پاسخ
سلام عزیزم واقعا ممنونم گلم لطف کردی