طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

دلبریهای طاهایی

1393/10/23 16:39
نویسنده : marzieh
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.دو روزه داری میگی بابا بابا بابا اون وسطا یه ماما هم میگیمحبت

الهی من دورت بگردم برای صدای نازنینت.از آهنگ تبلیغ تلویزیون خوشت میاد و سریع سرتو میچرخونی نگاش کنی.من یا بابا از جلو چشمت بریم سرتو بلند میکنی دنبالمون میگردی.وقتی میخوام شیرت بدم حسابی ذوق میکنی و بپر بپر میکنی و میخندی.niniweblog.comخیلی زرنگی ماشاالله دست خودتو میذاری گوشه های لثت اما دست منو میبری زیر دندونای تیزتخندونکزیبا

توی حمام دوسداری آب بازی کنیniniweblog.com

عاشق بازی کردنی و من عاشق توام طاها.شدی تک تک نفسهای مامانبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

ReZa
25 دی 93 20:05
سلام ماشالا به طاهای دایی باریکلا ای الهی دلم واسش حسابی تنگیده آبجی ماشالا زبون باز کرده طاهایی؟! بابا ایجور نباشد خو بهش یاد بدید بگه دایی منم دل دارم خو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
marzieh
پاسخ
.چشم عزززززیزم