طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

7 ماهگی طاها جووووووونم

1393/10/17 23:01
نویسنده : marzieh
417 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 7 ماهت پر شد عزیز دل مامان.

خیلی ماه خوبی بود هر روز ماشاالله شیرین تر میشی...غذاخور شدی..از همه مهمتر دندون درآوردی آخ قربون مرواریدای قشنگت.2تامروارید بالا 2 تا مروارید پایین.93/10/03 متوجه شدم لثه های خوشرنگت ورم کرده و اول از پایین مرواریدات درومد دو روز بعد مرواریدای بالاتم خودشونو  نشون دادن..وای که چه لحظه ای بود

http://s5.picofile.com/file/8147657100/1.gif

از امروز زرده تخم مرغ شروع کردم بهت دادم با کره و سوپت و مواد بیشتری اضافه کردم بهش.خیلی بهم وابسته ای و شبا دستتو میندازی دور گردنم.طاهای من خیلی لحظات شیرینی رو دارم با تو عزیزم.خیلی دوستت دارم

عکسای این ماهت زندگی مامان و بابا:

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

الهی فدای دستت آزمایش خون دادی خداروشکر پسر مقاومی هستی و گریه نکردی

niniweblog.com

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

میم مثل مادر
17 دی 93 23:30
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) هفت ماهگی و رویش اولین دندانهای شیری مبارک همسفر هم سن بارانم.
marzieh
پاسخ
سلام خاله جون.ممنون که همیشه به ما سر میزنید.باعث دلگرمیه