طاها جانطاها جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

♫♫ دلنوشته های مرضیه ♫♫

مسافرت

1393/9/6 11:59
نویسنده : marzieh
293 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم مینویسم بارون خیلی شدیدی میاد و هوا حسابی سرده.طاهای عزیزم خیلی خوشحالم که تو رو دارم دلبندم.داشتم به این فکرمیکردم که تا وقتی بزرگ بشی فرصت دارم حسابی بغلت کنم و ببوسمت و از این لحظه های شیرین لذت ببرم چون تکرار شدنی نیست.قتی بغلت میکنم حسابی چنگم میزنی و موهامو میکشی که حسابی دردم میاد.خودتو میدی عقب و صورت ماهت رو روبروی صورتم نگه میداری و حرف میزنی بعد نگاه وسیله ای که میخوای میکنی..میگی یعنی بهت بدیمش.یه توپ فوتبالی کوچولوام داری که خیلی دوسش داری و با پاهای کوچولوت بهش ضربه میزنی.همه چی برات جالب شده تمام خونه رو زیر و رو میکنی و ذووووووووووووق میکنی.آخ که من عاشق کاراتم و از همشون لذت میبرم.

این چند روزم که نبودیم رفتیم مسافرت خونه بابا مامان عزیزم و حسابی خوش گذشت.اینم عکسهاش:

 

ای قربون خوابیدنت شیرینمبوس

من فقط دوووووووووووورت بگردم پسر ماهم

عاشق این بطری شدی جیغ میزنی و هیجانی میشی براش

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین   

    

پسندها (2)

نظرات (7)

مامان زهرا
6 آذر 93 16:42
مرسی ک بهمون سرزدی خدا پسرت رو برات نگه داره
marzieh
پاسخ
خواهش میکنم...ممنون
ReZa
7 آذر 93 11:56
www.hamboghzmusic.blogfa.com هواي حوصله ام ابريست... سلام منو اومدم با يه آپ اونم توي قسمتCategories سمت راست وبلاگم توي قسمت دلنوشته... منتظرتم ********************************** به سلامتي روز كه توي يه جمله خالصه بشم: " پشت سر مرده حرف نزنيد " ******************* حال روزهايم به قدر كافي جمعست.... تو ديگر غروبش نباش...
ReZa
7 آذر 93 11:58
باشه كوچه به كوچه توي شهرما رفتي.... بغله دايي نيومدي.... باشه
marzieh
پاسخ
دایی جون شما مشهد تشریف داشتید قربونت برم
آروم..
8 آذر 93 20:53
خداوندا ! مرا وسیله صلح خویش قرار ده آنجا که کین است، بادا که عشق آورم آنجا که تقصیر است، بادا که بخشایش آورم پ آنجا که تفرقه است، بادا که یگانگی آورم آنجا که خطا است، بادا که راستی آورم آنجا که شک است، بادا که ایمان آورم آنجا که نومیدی است، بادا که امید آورم آنجا که ظلمات است، بادا که نور آورم آنجا که غمناکی است، بادا که شادمانی آورم سلام...حسابی خوش گذشته ها...اصلا معلومه جای من خالی منم میبردین دیگه...
marzieh
پاسخ
سلام عزیزم زودتر میگفتی
nafase-man
10 آذر 93 13:31
چقدر ناز خوابیده
marzieh
پاسخ
ممنوووون خاله جووون
ReZa
12 آذر 93 17:51
هواي حوصله ام ابريست... www.hamboghzmusic.blogfa.com ********************************** هميشه با كسي درد دل كن كه دو چيز را داشته باشد: يكي " درد " و ديگري " دل " غير از اي باشد به تو ميخندد... **************************** میگویند : غمگین مینویسی....؟! از من میخواهند به نوشتهایم شاخ و برگ بدهم....! آنها گناهی ندارند...! نمیدانند که دیگر کار من از شاخ و برگ، گذشته است...! مهم ریشه بود که تیشه خورد....
میم مثل مادر
22 آذر 93 17:52
همیشه به مسافرت